Bilişim altyapınız ve sistemleriniz ile ilgili çeşitli SLA seviyeleri dahilinde, farklı kapsamlardan oluşan paketlerle risklerinizin üstlenilmesidir.
Hizmet kapsamları ;
1. Teknik Donanım Destek Hizmeti
Destek kapsamına alınmış ürünlerin, taahhüt edilen süreler dahilinde müdahale edilmesi, çözüm sunulması, kritik stok hizmeti ile kesintisiz çalışma ortamının sağlanmasıdır.
2. Sistem Destek Hizmeti
Destek kapsamına alınmış ürünlerin, üzerinde bulunan ve listelenmiş işletim sistemi, çeşitli uygulamalar gibi software ağırlıklı sorunlarla ilgili risklere çözüm üretmek,güncel tutma ve kalibrasyon hizmetlerinin verilmesi amacıyla sunulan bir hizmettir.
3. Yedekleme Destek Hizmeti
Destek kapsamına alınmış sunucularda bulunan datalarının, işletim sistemlerinin konfigürasyonlarının düzenli yedeklerinin alınmasını sağlamaya yönelik, danışmanlık, destek ve düzenli kontroller ile raporlamaların yapıldığı bir hizmettir.
4. Güvenlik Destek Hizmeti
Network topolojisinin sürekli güncel ve kontrol altında tutulması, sistemde oluşabilecek güvenlik açıklarına karşı, düzenli olarak aktif cihazların kontrol edilmesi, çeşitli güvenlik testlerinin yapılarak raporlanması, gerekli önlemlerin alınması gibi hizmetler bütünüdür.
5. 7/24 Sürekli Destek Hizmeti
Sisteminizde bulunan ve kapsam dahiline alınmış sürekliliği bulunan kritik ürünlere, saat bağımsız 7/24 destek ve danışmanlık hizmeti verilmesi şeklindedir